VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb v Chalupě Dobrá duše, U Kapličky 92, Horní Blatná, 362 35. VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání, pokud není samostatnou smlouvou uvedeno jinak. Potvrzením nabídky Chalupa Dobrá duše resp. provedením objednávky, uznává Objednatel/Klient tyto VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
Provozovatel: Sandra Milcová, IČ: 08846391
Objednávka a přijetí objednávky
- Chlupa Dobrá duše je pronajímána jako celek. Maximální ubytovací kapacita je 23 osob.
- Objednatel/Klient má možnost se seznámit snabídkou Provozovatele a cenami za poskytované služby na vlastních webových stránkách www.chalupadobraduse.cz webovém portálu www.e-chalupy.cz, www.cs-chalupy.cz, www.turistika.cz, www.ceskehory.cz
- Objednávky resp. žádosti o rezervaci jsou přijímány prostřednictvím vlastních webových stránek www.chalupadobraduse.cz a webových portálů www.e-chalupy.cz, www.cs-chalupy.cz, www.turistika.cz, www.ceskehory.cz .Objednatel/Klient si prostřednictvím webového rozhraní rezervuje požadovaný termín ubytování.
- Po odeslání rezervačního formuláře prověří provozovatel, zda v mezidobí nevznikla předběžná rezervace z jiné platformy uvedené v bodě 2 tohoto odstavce či jinak, a zda požadavek Klienta časově nekoliduje s dříve uplatněnými rezervacemi dalších Klientů, a zda není v některých parametrech v rozporu s možnostmi a aktuální nabídkou Provozovatele. V případě potřeby jsou s Klientem prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky upřesněny související náležitosti a následně je provedena předběžná rezervace v centrálním rezervačním systému Chalupy Dobrá duše.
- Objednávky jsou rovněž přijímány přímou poptávkou na telefon či e-mail provozovatele.
- Potvrzením rezervace je ze strany Provozovatele vystavení zálohové faktury na 50% z celkové částky za pobyt se splatností 5 kalendářních dnů. Rezervace termínu je oboustranně účinná po připsání zálohy na účet Provozovatele. V opačném případě dojde ke zrušení rezervace a termín bude uvolněn a nabízen pro další rezervace. V případě, že rezervace je provedena 60 dní a méně před požadovaným zahájením pobytu, Provozovatel vystaví pouze fakturu na celou částku za pobyt.
Platební podmínky
- Cena uvedená za pronájem chaty je stanovena pro maximální počet 23 ubytovaných.
- Úhrada za poskytované služby je prováděna pouze bezhotovostně převodem na účet Provozovatele, a to na základě zálohových faktur nebo faktur.
- Provozovatel není plátcem DPH.
- V ceně služby není zahrnut závěrečný úklid, který činí 2.000 Kč a rekreační poplatek ve výši dle příslušné obecní vyhlášky. Objednatel/Klient uhradí tento poplatek na místě v den příjezdu ve výši dle počtu dospělých osob Provozovateli a Provozovatel jej v souladu s vyhláškou odvede obci.
- Provozovatel vystaví zálohovou fakturu na 50% z celkové částky za pobyt se splatností 5 kalendářních dnů jako potvrzení rezervace.
- Provozovatel vystaví fakturu s odečtenou zálohou nejpozději 60 dnů před začátkem pobytu se splatností 10 kalendářních dnů. Objednatel/Klient je při zadávání platebního příkazu povinen zohlednit případné prodlevy v realizaci platební transakce během víkendů a státních svátků.
- Provozovatel vystaví fakturu na celou částku za pobyt v případě, že rezervace byla Objednatelem provedena v době kratší než 60 dní před požadovaným začátkem pobytu.
- Zaplacením smluvené ceny Objednatel/Klient vyjadřuje souhlas s těmito VOP a domovním řádem a uzavírá s Provozovatelem nájemní smlouvu na dobu určitou v délce dle trvání pobytu.
- Objednatel/Klient má možnost se s těmito VOP seznámit kdykoliv na webových stránkách Provozovatele. VOP jsou dále zasílány Objednateli/Klientovi spolu se zálohovou fakturou a Klient má povinnost se stěmito VOP seznámit před uhrazením zálohy seznámit.
Storno podmínky
- Objednatel/Klient má právo odstoupit od smlouvy a zrušit rezervovaný termín ubytování. Tuto skutečnost oznámí Provozovateli písemně (e-mailem) hned, jak tato skutečnost nastane.
- Storno poplatky:
počet dní do data příjezdu-včetně výše storno poplatku
60-30 dní – 40%
29-15 dní – 60%
14-8 dní – 80%
07-0 dní – 90% - Storno poplatek je vypočítáván vždy z celkové ceny za ubytování dle daného období. 4.Pronajímatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v průběhu pronájmu a to bez finanční nahrady pokud Objednatel/Klienti přes výstrahu porušuje některá z ustanovení těchto VOP a domovního řádu, poškozuje zařízení objektu či objekt samotný, nebo hrubým způsobem porušuje dobré mravy, kouří v objektu, požívá nadměrné množství alk oholu nebo návykové látky nebo rozdělává oheň na místech, která k tomu nejsou určena.
Náhrada škody
- Objednatel složí v den příjezdu vratnou kauci 5000 Kč, která bude v den odjezdu zástupcem Provozovatele navrácena v plné výši za předpokladu, že ze strany Objednatele/Klienta nedošlo k poškození objektu a jeho vybavení či ke ztrátě klíčů. V opačném případě bude kauce navrácena v poměrné výši s odečtením částky za provedení opravy či náhradu poškozené věci.
- Při ztrátě klíče od vstupních dveří je Objednatel povinen uhradit Provozovateli částku 3000 Kč na zajištění výměny zámků a výrobu nových klíčů.
- Bodem 1 tohoto odstavce není dotčeno právo Provozovatele na náhradu škody většího rozsahu (přesahující 5000 Kč) v plné výši způsobené Objednatelem/Klientem. V takovém případě bude Provozovatel postupovat v souladu s příslušnou legislativou.
Příjezd, odjezd, práva a povinnosti Objednatele/Klienta
- Adresa: Chalupa Dobrá duše,U Kapličky 92, Horní Blatná, 362 35
- Příjezd (check-in): 15:00 není-li předem domluveno jinak.
- Odjezd (check-out): do 10:00
- V den příjezdu obdrží nebo si vyzvednou ubytovaní klíče od vstupních a zadních dveří . Provozovatel/zástupce seznámí ubytované s dispozicí objektu a jeho vybavením. V rámci plnění povinnosti vést evidenční knihu ubytovaných ze strany Provozovatele budou ubytované dospělé osoby do této knihy zapsány na základě platného občanského průkazu či cestovního dokladu.
- Ubytované osoby jsou povinny respektovat domovní řád objektu. Odpovědnost za dodržování nese Objednatel/Klient.
- V den odjezdu bude objekt předán do rukou zástupce či Provozovatele, stejně tak budou vráceny zapůjčené klíče.
Zpracování osobních údajů
- Provozovatel jako správce osobních údajů v souvislosti s poskytováním svých služeb nakládá s osobními údaji svých klientů ve smyslu § 4písm.j) zákona č.101/2000Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“) a v návaznosti na GDPR -NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob.
- Provozovatel shromažďuje, zpracovává a uchovává za podmínek a v mezích stanovených platnou právní úpravou osobní údaje subjektů následovně: a.Pro účely oprávněných zájmů poskytovatele služby vyžaduje správce od Klientů přistupujících na jeho vlastní webovou stránku či webové portály jméno a příjmení, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo, které jsou nutné pro efektivní komunikaci, zpracování nabídky, vyjasnění parametrů poptávky/rezervace, zasílání faktur apod.b.Pro splnění právní povinnosti vést evidenční knihu, do které správce zapisuje jméno, příjmení, adresu místa trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu a dobu ubytování.
- Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k zajištění vzájemných práv a povinností, tj. vždy minimálně do doby ukončení pobytu, a dále pak po dobu, po kterou je správce povinen/oprávněn ty které údaje uchovávat podle GDPR a dalších obecně závazných právních předpisů.
- Zpracovávání údajů provádějí pouze Provozovatelé/zástupci Chalupy Dobrá duše osobně. Zpracování osobních údajů probíhá manuálně, a to v elektronické nebo listinné podobě, vždy při vysokém technickém, organizačním a personálním zabezpečení ve smyslu požadavků GDPR.
- Do kontaktu s osobními údaji klientů přicházejí pouze Provozovatelé/zástupci Chalupy Dobrá duše a následně orgány, které tyto údaje vyžadují ze zákona (např. Obecní úřad v roli správce místních poplatků, PČR–oznamování ubytovaných cizinců atd.).Veškeré výše uvedené osobní údaje jsou zpracovávány a uchovávány v souladu s podmínkami GDPR a nejsou zpřístupněny nebo poskytovány jakýmkoliv dalším osobám s výjimkou případné kontroly orgánů výše uvedených.
- Subjekt údajů má veškerá práva přiznaná nařízením GDPR a dalšími právnímy předpisy.
Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti od 1.1.2020.